23 januari 2018

Ett tråkigt inlägg behöver inte vara så tråkigt, men det är det.

Ett tråkigt inlägg behöver inte vara så tråkigt, men det är det.
Mår inte speciellt bra och känner hur ångesten ökar för varje andetag.
Idag vill jag så där jättemycket igen!
VERKLIGEN JÄTTEMYCKET !

Känner mig ensam men trivs med att vara ensam, så idag får jag inte ihop mycket i min hjärna.

För er som undrat om Lazys mående... hon är mycket bättre.
Veterinärkostnaderna är uppe i 50.000kr.


TRÄNING !
Jag står i valet mellan att träna på Onyx eller Nordic Wellnes, min sjukgymnast är beredd att åka till ett gym nära mig för att det ska underlätta så mycket som möjligt för mig.

LCHF !
Igår kväll fick jag för mig att synda och då får det vara så... vikten står still... tråkigt.. men så är det.
Uppgiven.. ledsen...


Inga kommentarer: